برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
نوشته‌های مرتبط

ریموو اکستنشن مژه در خانه

در بعضی مواقع بعد از اکستنشن مژه، چشم دچار حساسیت یا خارش میشود، یا به دلیل رسیدن وقت ترمیم تار های مصنوعی مژه ریخته و ظاهر نامرتبی پیدا میکند در این لحظه شاید، وقت رفتن به پیش متخصص را نداشته باشیم و بخواهیم در خانه مژه هارا ریمو کنیم.

ریمو اکستنشن مژه در خانه

    

    

روش های ریمو اکستنشن مژه در خانه

    
1. بخار و روغن

اولین اقدام برای ریمو مژه به هر روشی، پاک کردن صورت و آرایش چشم است،در این روش ابتدا با آب داغ صورت خود را به مدت حدود 15 دقیقه بخور میدهیم،سپس گوش پاک کن را به روغن زیتون یا نارگیل آغشته کنید و به آرامی به مژه های خود بکشید، بعد از مدتی تار های مژه ها یکی یکی جدا میشوند وقتی مژه ها به طور کامل جدا شدند چشم ها را با آب گرم و صابون مناسب بشویید.

  
2. وازلین

در این روش زمان زیادی باید صرف کرد، ابتدا با پنبه گوش وازلین را روی چشم ها ماساژ دهید و بعد چن ساعت ،چسپ مژه ها نرم میشود و میتوان آن ها را جدا کرد.

    

3. پاک کننده چسپ مصنوعی

بهترین و سریع ترین راه ریمو اکستنشن در خانه استفاده از ریمور است،ابتدا چشم خود را ببندید و به سمت پایین بکشید،سپس با استفاده از پنبه ریمور اکستنشن را بردارید و روی بن مژه بکشید بعد از حدود 15 دقیقه همه مژه ها جدا شدند، اکنون با آب گرم صورت خود را بشوییید.

مراحل ریمو اکستنشن مژه در خانه

   

   

تقویت مژه ها بعد از ریمو کردن اکستنشن مژه

بعد از ریمو اکستنشن،مژه ها ضعیف و خسته میشوند و نیاز به تقویت دارن تا پرپشت شوند از این رو باید کارهایی در جهت تقویت آن ها انجام دهیم.

   
راه های تقویت مژه:

•  استفاده از روغن های گیاهی(جوجوبا،بادام تلخ،نارگیل،زیتون،کرچک،اسطوخودوس)
•  استفاده از محصولات تقویت مژه
•  استفاده از ویتامین E
•  استفاده از چای سبز
•  استفاده از آلوئه ورا

   

نکته مهم!

نکته مهم در این مطلب این است که، برای ریمو اکستنشن مژه تا جایی که امکان دارد به پیش متخصص بروید زیرا این کار بسیار دقت بالایی میخواهد تا مژه های طبیعی فرد دچار آسیب وچشم ها دچار خارش و حساسیت نشود.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم