برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
نوشته‌های مرتبط

آر اف پوست چیست؟

در طول سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی (RF)، ارائه دهندگان از یک دستگاه الکترومغناطیسی استفاده می کنند که گرما تولید می کند تا تولید کلاژن، الاستین و سلول های جدید پوست را تحریک کند. این لیفت صورت غیرجراحی پوست افتادگی را محکم و لیفت می کند. نتایج موقتی هستند، اما شبیه لیفت صورت جراحی هستند.

آر اف چگونه کار می کند؟

دستگاه های فرکانس رادیویی از سطوح ایمن امواج الکترومغناطیسی با فرکانس پایین برای تولید گرما استفاده می کنند. این گرما به عمق لایه های پوست شما نفوذ می کند. در آنجا تولید سلول های جدید پوست (بازسازی) را تحریک می کند. این درمان همچنین تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند. این پروتئین ها به سلول های پوست قدرت و انعطاف بیشتری می دهند. در نتیجه، افتادگی پوست شکل و احساس سفت خود را باز می یابد.

آیا این درمان در جهان رایج است ؟

بیش از 188000 آمریکایی در سال 2020 نوعی روش سفت کردن پوست را دریافت کردند. این نوع لیفت صورت غیرجراحی روی همه جنس‌ها و رنگ‌های پوست جواب می دهد و خطر تغییر رنگ پوست (هیپرپیگمانتاسیون) بسیار کم است. دقت داشته باشید که این روش برای افرادی که به تازگی علائمی از چروک یا افتادگی پوست دارند تاثیرگذار است و برای افراد با سن بالا که دارای چروکهای زیاد هستند تاثیری ندارد.

این درمان برای چه کسانی بهتر است؟

افرادی که نمی خواهند هزینه اضافی، درد یا زمان بهبودی جراحی های زیبایی داشته باشند، می توانند این روش درمانی را انتخاب کنند.

     رنگ، بافت و استحکام پوست را بهبود می بخشد.
     ظاهر آسیب خورشید را به حداقل می رساند.
     ظاهری جوان تر را فراهم می کند.
     اثرات پیری پوست مانند چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست را کاهش می دهد.

انواع آر اف کدام است؟

انواع دستگاه آر اف در شکل تک قطبی و دو قطبی ارائه می شود. در آر اف تک قطبی، امواج گرمایی در لایه های عمیق پوست اعمال شده و کاربرد آن اکثرا برای لاغری و کاهش سلولیت است. در آر اف دو قطبی، درمان در لایه های سطحی پوست ایجاد شده و هدف آن، جوانسازی پوست است.

RF چه چیزی را درمان می کند؟

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از درمان های سفت کننده پوست با فرکانس رادیویی برای موارد زیر استفاده می کنند:

     کانتورینگ بدن.
     صورت، گردن، بازوها و دستها.
     جوانسازی واژن.


در طول درمان آر اف چه اتفاقی می افتد؟

سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی یک روش سرپایی است. بسته به ناحیه درمان حدود یک ساعت طول می کشد. بعد از عمل خیلی زود به خانه می روید.

در طول روش، ارائه دهنده شما:

     پوست شما را تمیز و استریل می کند.
     یک دستگاه الکترود فرکانس رادیویی دستی را روی ناحیه درمان حرکت می دهد.

ممکن است ناحیه درمان گرم احساس شود و ممکن است لرزش های سوزن سوزن یا ناراحتی خفیف را تجربه کنید. اگر احساس سوزش ناراحت کننده ای دارید، باید به ارائه دهنده خود اطلاع دهید.

زمان لازم است تا پوست شما سلول های جدید پوست، کلاژن و الاستین تولید کند. شما باید طی دو تا شش ماه تغییراتی را در رنگ پوست و ظاهر خود مشاهده کنید. اگر نتایج دلخواه را به دست نیاوردید، ممکن است ارائه دهنده درمان دیگری را توصیه کند. برخی از افراد به دو تا شش جلسه درمان نیاز دارند. پوست شما همیشه در حال پیری است. اما با مراقبت مناسب از پوست، اثرات RF پوست با فرکانس رادیویی ممکن است یک تا سه سال باقی بماند.

فواید آر اف چیست؟

سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی می تواند نتایج لیفت صورت (ریتیدکتومی) را بدون نیاز به جراحی به شما بدهد. مزایای دیگر عبارتند از:

     - تغییرات تدریجی و طبیعی پوست.
    -  روشی سریع و نسبتاً بدون درد.
     - ارزان تر و تهاجمی تر از جراحی های زیبایی.
     - بدون لایه برداری پوست یا جای زخم.
     - بهبود سریع .


خطرات آر اف چیست؟

سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی یک روش نسبتاً ایمن است. ممکن است بعد از عمل مقداری قرمزی و تورم خفیف (ادم) داشته باشید. این عوارض باید در عرض 24 ساعت از بین بروند.

در موارد نادر، گرمای شدید ناشی از درمان های فرکانس رادیویی می تواند باعث سوختگی شود. مهم است که یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی را انتخاب کنید که در درمان های فرکانس رادیویی تجربه داشته باشد. ارائه‌دهنده شما فقط باید از دستگاه‌های فرکانس رادیویی مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای استفاده روی پوست استفاده کند. این دستگاه ها دارای ویژگی های ایمنی هستند که خطر سوختگی را کاهش می دهد.

ریکاوری بعد از آر اف چگونه است؟

بسته به اندازه ناحیه درمان، بهبودی شما باید آسان باشد. ممکن است بتوانید پس از درمان به سر کار بازگردید و در عرض یک روز فعالیت های خود را از سر بگیرید. می توانید بلافاصله بعد از عمل آرایش کنید.

اگر قرمزی یا تورم  پوست شما چند روز طول بکشد و یا بثورات پوستی ظاهر شد باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.

آیا می توانید همزمان با آر اف، درمان های نیز انجام دهید؟

بسته به اهداف درمانی شما، ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی شما ممکن است انجام سایر روش‌های زیبایی غیرجراحی را در طول همان قرار توصیه کند. این درمان ها عبارتند از:

     تزریق سم بوتولینوم (Botox).
     پرکننده های پوستی مانند پرکننده خط فک یا فیلر حل کننده لب.
     میکرونیدلینگ.


آیا روش های پوستی با آر اف خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد؟

سازمان جهانی بهداشت (WHO) امواج فرکانس رادیویی را به عنوان بالقوه سرطان زا فهرست می کند. این بدان معنی است که آنها ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهند. با این حال، مطالعات ارتباطی بین امواج فرکانس رادیویی و سرطان در افراد پیدا نکرده است.
اجاق های مایکروویو، تلویزیون ها، کامپیوترها و گوشی های هوشمند از امواج فرکانس رادیویی استفاده می کنند. امواج فرکانس رادیویی برای عمل های زیبایی پوست بسیار کم است. در حال حاضر، به نظر نمی رسد این درمان پوستی خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد.


فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم